Shop Mobile More Submit  Join Login
About Photography / Hobbyist Member Vlad the catFemale/United States Groups :iconwarriorswithnewclans: Warriorswithnewclans
 
Recent Activity
Deviant for 2 Years
Needs Premium Membership
Statistics 510 Deviations 23,059 Comments 12,737 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Friends

Donate

FoxfaceLovegood has started a donation pool!
472 / 800
I`m gonna open um, Commissions, so yeah this is were you will pay them??

You must be logged in to donate.

Activity


in other news everybody in Braddock in hot as hell. Legit nobody is bad looking. EVEN IF THEY WERE, THEY WERE SO GOOD IT WOULD NOT MATTER.
Guess who fucked up their wrist in color guard.
Fucking little ones who don't listen to me banged up my wrist so bad, I couldn't feel it. Right before we went on for previews. I hope it`s better by premier next sat, I really have to do well there.
join.me/323-436-783
Join me, and help with my story please!
I`m to lazy to download livestream and shiz.
  • Mood: Suffering
  • Listening to: headache noises
  • Reading: Comics
  • Watching: My cat
  • Playing: umm...steam?
  • Eating: i will throw any of that up ha
  • Drinking: water
shit shit shit shit shit
guess who has to write a story that is at least 3 pages and write a poem, on top of another project. Along with a Spanish test on the day she gets back. INCLUDING HER GUARD THAT IS  NEXT WEEKEND.
If you guessed me, you would correct! Hopefully this means I will bemore active!


In all honestly I most likely will be on her after guard, WHICH I AM A CAPTAIN OF NOW! I honestly have no idea how I got one of the captain spots when I`m, at best mediocre and some of the people trying out were so much better then me. It sucks but oh well.
Also everyday. I`ve been getting headaches at the end of the day, and they hurt so much they make me wanna throwup. Its really weird, and I would say its my glasses, but I haven't had any need of the, so there should be no strain?? I, really tried sorry if this makes no sense.
  • Mood: Suffering
  • Listening to: headache noises
  • Reading: Comics
  • Watching: My cat
  • Playing: umm...steam?
  • Eating: i will throw any of that up ha
  • Drinking: water
join.me/323-436-783
Join me, and help with my story please!
I`m to lazy to download livestream and shiz.
  • Mood: Suffering
  • Listening to: headache noises
  • Reading: Comics
  • Watching: My cat
  • Playing: umm...steam?
  • Eating: i will throw any of that up ha
  • Drinking: water

Commissions

Computer drawn
Rainblaze app for A New Living World by FoxfaceLovegood Echopaw(Drake) Request by FoxfaceLovegood
No shading is 25
Shading plus background:
35
+8 added Character
Traditional Sketch or drawling
Horse Head by FoxfaceLovegood Sythe ref(unclored) 2013 by FoxfaceLovegood White-Flippered Penguin by FoxfaceLovegood
25 for shaded and background
+3 for added Character
Animated Icon and non-animated icon
:iconfoxfacelovegood: Non-animated icons will look like this.
Animated icon will look like: (coming soon)

deviantID

FoxfaceLovegood
Vlad the cat
Artist | Hobbyist | Photography
United States
I`m way more active on my Tumblr: foxfacelovegood.tumblr.com/. Feel free to follow me there if you want. (No really, I go on long pauses here but im on Tumblr everyday)
um.... Doctor who is my life so yeah, I will go into rants about it a lot (ask my friends)
I do Winter Guard, so I have no life besides spinning at times.
I love photography, and writing.
Giving up on drawling for a while, I don`t think I have the talent for it.
Foxy, Fox, Foxyface, Rain, Rainstar, anything you whant to call me.
:iconletter-rplz: :iconletter-aplz: :iconletter-iplz: :iconletter-nplz:

I think I have ADHD. No really, I really think I have it.
I stink at Math. I love to read. I love animals.
My warriors sona is Rainstar. My Fursona in Rain.
Hoping to be vet in the future.
Obsessed with comics.

DA family:
Sisters: :iconhoneylovescake: :iconsqu33furtheships: :iconx-spottypath-x: :iconweasleylestrange06: (aka The other half of my brain) :iconspottedfire23: :iconmorcav: :iconwolfwhisperer4life: :iconfallovtboy: :iconolivecatcher234: :iconcrookedtailmoonclan: :iconleopardstar058: :icongeorgia-spirits: :iconpugofpower:

Brothers: :iconm7fire: :iconthornstar103: :icondannyflintrules: :iconneikoserge: :iconmilesprower222yt:
Idols:
:iconpugofpower: :iconcapukat: :iconspottedfire23:

My birthday badge
Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Groups

Comments


Add a Comment:
 
:iconbelianis:
belianis Featured By Owner Dec 6, 2014  Professional Traditional Artist
!Hola, compan~era admiradora de Foxface!
I have just started to post artwork based on THE HUNGER GAMES, including, of course, our beloved Foxface; would you check it out, please?:) (Smile) :D (Big Grin) :) (Smile) :D (Big Grin) :) (Smile) :D (Big Grin) :) (Smile) :D (Big Grin) :) (Smile) :D (Big Grin) 
Reply
:iconfoxfacelovegood:
FoxfaceLovegood Featured By Owner Dec 7, 2014  Hobbyist Photographer
Hola! Como estas? I would have accents and stuff, but I don't have them on my keyboard.
Ohh, I shall.
Reply
:iconbelianis:
belianis Featured By Owner Dec 9, 2014  Professional Traditional Artist
Muy bien, muchas gracias.
Always a delight to meet the friends of the friends of Katniss and Harry.
Reply
:iconwingsof-freedom:
wingsof-freedom Featured By Owner Edited Oct 3, 2014  Hobbyist Digital Artist
holy SHIT i have not talked to you in a while
its me giesela remember
i am so sorry omg
ive been very busy
8th grade is hard for me, im trying to up my grades to get all A's
um
so
how are you
Reply
:iconfoxfacelovegood:
FoxfaceLovegood Featured By Owner Oct 9, 2014  Hobbyist Photographer
OF COURSE I REMEMBER YOU
SUP GIRL
Me to sooooo mannnyyy projjecttss
Reply
:icongreenteaduck:
greenteaduck Featured By Owner Aug 5, 2014
Thanks for the fav~!!<3
Reply
:iconshieru-phantomhivu:
Shieru-Phantomhivu Featured By Owner Jul 26, 2014  Student Traditional Artist
Hi c: Long time no chat friend
Reply
:iconfoxfacelovegood:
FoxfaceLovegood Featured By Owner Jul 30, 2014  Hobbyist Photographer
HEYYYYY!!!
Yeah, sorry for that!
How are you?
Reply
:iconshieru-phantomhivu:
Shieru-Phantomhivu Featured By Owner Aug 3, 2014  Student Traditional Artist
It's alrightyyyyy, and I'm good c: How are you?
Reply
:iconfoxfacelovegood:
FoxfaceLovegood Featured By Owner Aug 4, 2014  Hobbyist Photographer
great!! Thanks for asking!
How are you feeling about school starting up soon?
Reply
(1 Reply)
Add a Comment: